مشاوره شغلی و تحصیلی

مشاوره شغلی و تحصیلی

مشاوره شغلی و تحصیلی

لوگو مرکز مشاوره اسلامی سبل السلام2 مشاوره شغلی و تحصیلی

تحصیل مقدمه شغل است. افراد در جامعه، مدارج تحصیلی و شغلی را طی می‌کنند تا بتوانند شغل بهتری کسب کنند. و بر اساس این اصل پدران و مادران همواره به فرزندان خود توصیه می‌کنند که: «درس بخوان تا برای خودت کسی بشوی!» باید تحصیلات خوبی داشت تا شغل مناسبی بدست آورد و شغل مناسبی داشت تا زندگی خوبی داشته باشی. روانشناسان داشتن شغل مناسب و رضایت از فضای شغلی را یکی از فاکتورهای مهم بهداشت روانی جامعه به حساب می‌آورند.

با این فرض اهمیت تحصیل در مسیر درست دوچندان خواهد شد. چه بسیار افرادی که مسیر تحصیلی غلطی را طی کرده‌اند و پس از دوران کارشناسی با تحمل هزینه‌های بسیار اقدام به تغییر رشته کرده و به دنبال علایق خود می‌روند. پس مشاوره شغلی و تحصیلی در این بین به شما کمک می کنم ،بدیهی است که اگر افراد از ابتدا با شناخت علایق و استعدادهای خود مسیری درست را انتخاب می‌کردند می‌توانستند پله‌های موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنند.

از سویی دیگر بسیاری از افراد نیز هستند که در هنگام انتخاب شغل دچار چالش شده و نمی‌توانند مسیر شغلی خود را به درستی انتخاب کنند. افرادی که بارها شغل خود را عوض کرده و از شغل خود رضایت ندارند. یادگیری مهارت‌های شغلی و بالابردن رضایت شغلی می‌تواند کمک موثری به این افراد باشد.

مرکز مشاوره اسلامی سبل السلام می‌کوشد تا با بهره‌گیری از مجرب‌ترین مشاورین خود به بهبود انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی را برای شما تسهیل نماید.

مشاوره شغلی و تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *